Foooood

Har precis ätit mat och fy helskotta vad gott det var! *dubbelslurp*
Inget märkvärdigt eller avancerat men det är så sällan bi äter det så då får man lov att njuta lite extra tycker jag! 😉
Så på dagens meny stod det stekt falukorv med stuvade makaroner (fast maken fick vanliga kokta snabbmakaroner då han inte äter något annat) och de gångerna vi äter detta så vattnas det i munnen och jag längtar extremt till nästa gång! 
 
Innan jag började med maten så turades tjejerna om och stod på löpbandet och jag själv fick ett nytt telefonsamtal av min klasskompis...nästa vecka kom snabbt! 😂
Så nu väntar jag på ett sms med telefonnummer och på måndag ska jag ringa ett samtal. Så är fortfarande förväntningsfull, och lite småelak då ni får vänta med spänning ett tag till! 😜
 
Men nu ska jag vila lite. Åt alldeles för fort så min mage värker lite. 😕
Som tur är så brukar det gå över väldigt fort så ingen större fara. 
Sen får vi se vad resten av denna lördag har att erbjuda! 
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback