Förhoppningsfull 😆

Fick precis ett trevligt telefonsamtal från en kurskamrat från min utbildning. 😊
 
Så nu hoppas jag att detta går bra och att det är min tur att komma med glada, spönnande och positiva nyheter. 
Ja, jag vet!
Ni blir nyfikna och spända nu, men ni får ha tålamod ett tag för jag kommer hålla på detta ett tag tills jag vet mer. 😜
Men jag lovar att ni överlever det med! 😂
Nä! Jag måste nog ladda min mobil, har visst spelat slut på batteriet...och vill ju gärna vara kontaktbar ifall Juliette ringer och ska hem tidigare.
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Men nu blir jag ju super duper nyfiken ju ☺☺☺. Vem av alla i klassen har du haft kontakt med :)? Nyfiken ju. Kram

Svar: Fniss. 😉
Michael 😆
kram
Cinderellamum

Postat av: Anonym

förhoppningsfull blur jag, hoppas på d bästa åt den bästa!!

Svar: 😊
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback