Fredagskväll! 😃

Äntligen är kvällen här och klockan tickar på så snart kan man sova! 😆
 
Vi hämtade Juliette förut, och hon hade haft jätte roligt. Vilket var riktigt kul att höra. 😃
Så nu väntar vi med stor spänning på att tidningen ska komma i brevlådan! ❤ 
 
På hemvägen åkte vi förbi konsum så jag fick köpa nässpray åt liten och väl hemma blev det att tömma diskmaskinen laga middagen. På dagens meny stod det stekta fläskkotletter med teriyaki marinad, hasselbackspotatis och fem peppar sås. Kall öl fick maken till maten och det blev en kall cider till mig! Det var såååå jäkla gott!
Barnen gillade inte såsen speciellt, men jag vill lätt ha den fler gånger så får helt enkelt göra bearnaisesås till dem då! ❤
 
Efter middagen var det dags för fredagsmys. Så lite lyx och såg den nya "Alvin och Gänget" filmen. Älskar de filmerna. Barnsligt kanske men de är sååå söta, charmiga och roliga. Ett stort plus är all bra musik! Se den!
 
Nu spraya näsa på dotter och natta henne. Sen får vi se vad jag orkar. Imorgon blir det att ställa klockan igen. 
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback