Fryser lite lätt

Var riktigt gott med mer kaffe och frukost förut. Fick ju lätt bli bagels med creme cheese, skinka och paprika! *asgott*

Kollade de två sista avsnitten av iZombie samtidigt som jag åt. 

Sen väckte jag sonen vid 12.30 för andra planer än att sova bort hela dagen! 😂
Så han gjorde sig iordning och så tog vi bussen till Nobelplan för MAT!

Efter blev det en promenad in till stan. 

Där blev det ett besök på H&M först, så jag kunde byta storlek på nya bh:n (den var visst för trång), sen blev det batteri inköp på TGR (så vi kan väga oss igen) innan vi gick till Megabion för en kortfilm i 7D.
Sonen fick välja så blev skräck. Och fy FAN vad äckligt. Jag erkänner...jag skrek! Äckliga spindlar och fladdermöss. *urk*
Kan ju meddela att sonen tyckte det var äckligt han med. 😉
Betyg: 🎬🎬🎬🎬

Och nu är vi hemma. Kallt och mulet ute nu så jag fryser lite lätt. 
Så kort och gott blev det varken tvätt eller städ av idag. I alla fall inget gjort än så länge - men dagen är iof inte slut än heller. Orka liksom. Det kommer annars fler dagar och det finns kvar. Inte direkt så att någon kommer hit och "tar det för mig". 😂
Just ja!
Imorse skrev jag ju om filmer jag såg igår. Jag kom på att jag glömde en. Och det var filmen 127 timmar. 
Dock såg jag inte hela igår, då maken och jag började se den när den sändes på tv, utan såg från när jag somnade ifrån den.
Kort och gott en bra film!
Betyg: 🎬🎬🎬

Ja...det var allt från mig. Ska krypa ur jeansen och i mjukiskläder och sen antingen göra lite nytta eller bara strunta i det helt och krypa upp i soffan med ännu en film - om jag hittar någon som verkar intressant! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback