Gott!

Då var man hemma från jobbet och har precis ätit pannkakor till lunch. Det var gott, extra gott då jag var riktigt hungrig! 😃

Så nu inväntar vi tjejernas hemkomst för att disskutera kvällen och sen måste vi dra till Ikea lite snabbt...om vi inte tar det imorgon. Får helt enkelt se vad vi hinner med.

Sen ikväll blir det då middag och Teddybears med maken, om allt löser sig till det bästa. ❤
Jag hoppas det för detta är något jag verkligen vill göra. Och har velat ett bra tag.
Vad ska ni andra göra denna soliga och härliga fredag då?
Nu ska jag sätta mig och maila lite så återkommer säkert mer sen!
Ciao!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Gott att vinna något man så gärna vill. Nin får väl köra hit flickorna i värsta fall. <3 <3 <3

Svar: Ja det kändes extrs kul då. Speciellt med tanke på att jag suktat efter detta sen det lades ut. :-)
Lugnt. Det har löst sig. Pözz och Kram ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback