Gott om tid!

Nu är köket helstädat efter frukost och paketöppning. Maken och jag hjälptes åt med att duka av och sonen torkade rent bordet. 

Maken tog sen disken och medans han fixade med den så gjorde jag klart tårtorna.
Jaha! 😂
Ni hade hoppats på att få se bilder på dem?!
Tyvärr! Ännu är det bara födelsedagsbarnet ich resten av familjen som fått se. Ni får så snällt vänta tills efter fikat sen. 😉
Lite taskigt kanske...jag vet. Men jag lovar att ni klarar av att vänta ett par timmar till....det är ju bara ca 6 timmar + kvar. 😂😜

Men nu ska jag spela lite på mobilen, sen sätta den på laddning och ta en dusch.
Måste erkänna att det i alla fall är riktigt skönt att ha gott om tid på mig, för en gångs skull. 😆
Ha det gött så länge!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback