Gött som f-n!

Duschen var helt underbar! Sååå skönt att få tvätta av sig allt "jobbdamm".  😂

När jag kom ur duschen fixade jag kvällsmat till mig och maken. Kan ni gissa vad jag serverade? 😉

Gissade ni rätt?
Räkmackooooor! *slurp*
Vi åt i vardagsrummet till ett avsnitt av The Walking Dead. Var ett bra tag sen vi såg något avsnitt av någon serie. Så det var gött!
Min mage tyckte dock inte lika mycket om det. Jag har lite problem med räkor så nu är jag spänd och har lite hjärtklappning.
Så vi flyttade ner i sängen för att se veckans avsnitt av Criminal Minds och sen CSI Cyber. 

Så ifall jag somnar innan allt är slut så säger jag God Natt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback