Gottestund!

Efter den här dagens "bravader" tänker jag placera rumpan i soffan med mina efterlängtade nötter (som legat på bänken sen vi handlade och läskat mig) framför tv:n.


Det är ju trots allt måndag och snart dags för veckans nya avsnitt av Criminal Minds. 😃

Ska bara se till att hålla mig vaken tills sonen kommer hem från sin roadtrip. Han skulle egentligen vara hemma senast kl: 21 (då det är hans "intid"), men som vanligt när han är med sin pappa så blir det förseningar. 😂
Men så snart han är hemma kommer jag lätt flytta mig från soffan till sängen för veckans avsnitt av CSI Cyber! 😆
Och ja...nötterna kommer lätt få följa med! Och de är baaaaara MINA! 😂
Maken köpte några skopor cashewnötter, men de var slut "för länge sen", så bäst för honom att han håller sina tassar borta från mina!
I alla fall om han vill ha kvar sina fingrar OCH sova i samma rum som sin fru! 😂
Men nu är det bara ca 10min kvar tills det börjar på kanal 5 så...
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback