Gud vad gött!

Den duschen var helt underbar vill jag lova! 😆

Och nu sitter jag i soffan, endast iförd handduk/badrock med fötterna i högt läge och sippar på lite kaffe samtidigt son hag njuter rejält av tystnaden här hemma! 
För jösses vad tyst det är just nu...*skönt*
Har precis pratat med mamma angående kvällen så nu är det klart i alla fall. Så snart ska jag orka resa mig för att påbörja mitt ansikte. Lite smink kanske passar till kvällens middag med jobbet. 😁
Om ca 20min kommet nog flickorna hem från idrottsskolan så då är det slut på lugnet här hemma! 😂
Funderar på att åka in till stan med en buss tidigare...nu när jag skulle in i duschen så gick axelbandet på min bh sönder...vilket innebär att jag bara har en hel bh kvar...och det funkar inte alls med tanke på jobb mm...så kanske hinner köpa en ny innan middagen.
Bara hoppas jag hittar någon i en vettig prisklass... 😕
Nä...fortsätta med mitt kaffe och sen knata in i badrummet för lite fix!
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback