Hungriiiiiiiig!

Pust! đŸ˜„

NÀr jag kom hem frÄn jobbet blev det att fixa lunch direkt...var sÄ hungrig!
Kanske inte sĂ„ konstigt dĂ„ man springer mellan de 6 olika vĂ„ningarna och kĂ€llaren. Och pĂ„ mina 3,5 timmar med rent jobb hann jag i alla fall 12 rum! 😄
Idag stod det flĂ€skfilĂ©gryta med tagliatelle pĂ„ menyn. Starkt och gott! 😆
Efter maten satte jag mig i soffan och samtalade med maken lite innan han drog till AF för att kolla upp vilka alternativ han har nĂ€r det kommer till utbildningar. NĂ€r han drog passade jag pĂ„ att röjja jĂ€rnet hĂ€r hemma! 😂
SĂ„ pĂ„ med gamla goa Roxette pĂ„ hög volym och stĂ€dning av hela lĂ€genheten! Och nu Ă€r jag precis klar med ALLT! 😆😃😆😃
SĂ„ nu ligger jag raklĂ„ng pĂ„ vardagsrumsgolvet och Ă€r sĂ„Ă„Ă„ trött! Och fy sjutton vad hungrig jag Ă€r igen! 😂
SÄ nu gÄr funderingarna till vad jag ska stilla hungern med?
Är trött pĂ„ smörgĂ„s. Orkar inte direkt laga nĂ„got. Skulle vilja ha nĂ„gon god choklad men har ingen hemma...och orkar inte gĂ„ till affĂ€ren. 😂
SĂ„ det fĂ„r nog bli en banan! 🍌
Lika bra! Bananen Àr bra nyttigare!
Men nu ska jag fortsĂ€tta tralla pĂ„ Roxette lĂ„tarna och kolla sms:et frĂ„n min fina granne. ❀
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback