Inte enligt planerna.

Blev ingen dammsugning eller sortering av smutstvätt innan barnen kom hem. 

Bleb couscous med kyckling och fetaost till lunch, framför tv:n och där däckade jag fram till strax efter 14. 😂
När barnen kom hem var det dags för dem att städa sina rum, utom för Juliette som städade sitt igår för att slippa inviga påsklovet med att just städa. ❤
När de var klara invigde vi tjejer lovet med skoshopping i stan!
Emilia hittade ett par coola tygsneakers på rean, bra nu i början! 
Hon hade väldigt bråttom att ta på sig dem, så vi fick sätta oss direkt utanför butiken och byta skor! 😂
(Pris: 149kr på Skopunkten)
Sen fick vi även tag på ett par nya gummistövlar, då hennes spruckit.
De här hon valde var de absolut snyggaste av alla-enligt henne så hon är sååå nöjd! 😆 
Och jag förstår henne för de ÄR verkligen snygga!
(Pris: 149kr på Skopunkten)
Juliette hittade också ett par tygsneakers till "vettigt" pris, då hon annars bara har vinterstövlar och ett par högklackade tygskor, så en mer vardagssko är inga fel! 😆
(Pris: 199kr på Skopunkten)
Slutsumman blev kort och gott 328kr, då gummistövlarna blev gratis eftersom Skopunkten alltid har "köp 3 par, billigaste på köpet" plus att jag hade en bonuscheck på 25kr så lika bra att nyttja den!

Innan vi åkte hem gick vi in på Konsum Mitt I City så jag fick köpa cream cheese och skinka, så nu är det komplett och jag har en extremt GOD frukost att se fram emot imorgon bitti. Längtar som F-N! 😂😆😉😀😁😃😜
När vi kom hem så var det bakdags för Juliette. Hon har en extrem kärlek till choklad och jordnötssmör...så köper gärna Reese's peanutbutter cups - när hon kan och har råd.
Så jag googlade fram ett recept till henne så hon kunde testa att göra dessa själv. Blir ju billigare än att köpa! ☺
Så innan vi drog till stan översatte jag receptet åt henne (då det bara fanns på engelska med engelska mått), på det viset kunde hon göra dessa utan min hjälp! 😆
Visst ser hon glad ut? 😃❤
Ni ska få receptet ni också ifall ni skulle vilja testa. Men det kommer i ett eget inlägg! 😆
Men först ska jag se om Juliette plockade in allt från bakningen och satte igång diskmaskinen!
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback