Jösses vad...

...trött jag är. Känns som om ögonen är helt torra och fastnat, samtidigt som de vill gå i kors och jag bara vill blunda.

Fick ordning på disken förut i alla fall. Men först drack jag kaffe och töla med fina Malin i ett par timmar! 😆
Kan ju lova att det verkligen behövdes!
När hon gick, och disken var klar, så var det dags att få liten klar för natten. Så kvällsmat, tandborstning, nattkläder på, plocka upp på rummet och sen avsluta med en liten god natt saga. *mysigt*
Srn blev det att skriva matsedel och inköpslista, så tror faktiskt att jag är redo för en ny handling sen...denna gången lite mer...för i alla fall 1,5 vecka. Så blir det ingen ny "större" handling förrän maken kommer hem. ☺
Resten av tiden har mest gått åt till att planera och vänta på meddelande från maken. Vilket äntligen kom (för ca 30min sen). Så nu vet jag att han är framme på hotellet i Frankrike och att allt är bra, trots en resa på ca 13 timmar (sen han gick hemifrån imorse).
Men blir nog så med bilresa till Karlstad flygplats, flyg till Arlanda, flyg till München-Tyskland för att sen ta flyg vidare till Toulouse-Frankrike och sen avsluta med bilresa till hotellet. 
Men nu är han i alla fall framme så jag kan koppla av ordentligt. Och det gör jag halvliggandes i soffan, med ostbågar (som inte var så gott som hag trodde) och glor på tv. Men det är tråkigt. Känns tomt och ensamt. Sen att jag är svintrött gör inte saken bättre. 😕
Men snart ska sonen lägga sig så då tänker jag förflytta mig till sovrummet!
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback