Kväll snart?

Den här eftermiddagen har varit rätt dryg. Känns som om klockan står still och även om jag försökt fördriva tiden med familjen och några avsnitt av Teen Wolf så händer det inte ett smack på klockan!? 😨
 
Nu vill jag mest att det ska bli dags för kvällsmat...känner mig hungrig men för tidigt att äta ä. Sen vill jag natta barn, fixa mig iordning och vänta på att kvällens kriminalserier börjar på tv:n. Ska bara lista ut om jag ska kolla i soffan eller sängen? 😉
Annars surfar jag mest runt på nätet och drömmer mig bort lite. 
Funderar över om det skulle funka bra med typ ett sådant här bord i vardagsrummet? Vill gärna ha något annat...någon gång i framtiden.
 
Sen har jag börjat sukta efter att förnya köket. Jag älskar verkligen vårt köksbord...speciellt då det rymmer så pass många i full storlek...
 
...men...vårt kök är så litet...speciellt när bordet är i större storlek...så jar börjat fundera över om ett runt pelarbord skulle få köket att se större ut och även vara mer rymligt? Men då vill jag självklart ha ett som är utdragbart ifall man är fler...men den stora frågan...får man plats 5 personer runt ett runt (till vardags) med normala köksstolar tro??
 
Ja...alla dessa funderingar och inget klokare blir jag heller! 😑😡
Nä....hitta på något att fördriva tiden med kanske?
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Soffbordet från Jysk är skitsnyggt. =) <3 <3 <3

Svar: Ja visst är det! Men vilket av dem? ;-)
Cinderellamum

Postat av: Lisbeth Falk

Förlåt,det översta så klart ser mer elegant ut. <3 <3

Svar: Hahaha...var inget! Jag som tänkte fel. Det understa är ju Ikeas! 😂😂😂😂
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback