Kvällen närmar sig.

Då har man haft trevligt fikabesök av mamma ett par timmar. Samtidigt var jag barnvakt åt lilla BeccaBus. ❤

När de hade åkt så var det dags att hjälpa maken att packa. Det känns så konstigt. Det vat så länge sen vi gjorde den här processen. Det kommer gå bra, men självklart kommer det kännas konstigt.
Nu har jag precis letat fram min...hmmm....resekontakt...eller vad det heter (så man kan använda svenska kontakter i uttagen utomlands). Och så har jag fått i flickorna kvällsmat och dammsugit köket.
Så snart de tjafsat klart i badrummet ska jag ta en varm dusch och därmed överlämna nattningen av liten till maken denna kväll! 😉
Men först ska jag kolla hur det går för sonen. Han fick förfrågan från SDR tidigare idag om han kunde ta ett extra område då en tjej var sjuk. Pengarna lockade...men tror han ångrar sig. 😂❤
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback