Manikyr

Då jag nu bara har kvar att planera morgondagens lunch och alla barnen drog iväg på sitt, såsom kompisar och en roadtrip, så tog jag mig tid för lite manikyr.

Blev inte riktigt som jag tänkte mig men det får duga. Är trots allt skitsvårt att måla med fel hand! 😂
När det kommer till manikyr och formen på naglarna, vilken form föredrar ni att ha?
Själv föredrar jag "squares oval" (rad 1 nr 2), men kan också tänka mig "square" (rad 1 nr 1) . Dock vet jag inte om jag personligen någonsin skulle vilja ha "mountain peak" (rad 2 nr 2).
Nä...ska nog försöka låta naglarna torka ifred...INNAN jag förstör något...som jag för det mesta gör! 😂
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback