Mätt!

Då var middagen avklarad. På menyn idag stod det korvstroganoff och ris. 

I väntan på att diskmaskinen ska bli klar äter jag en liten bit av denna gobit. 😋
Sen ska jag bestämma mig för om jag ska orka lägga mig i ett bad  (för första gången på lätt 5år eller mer), eller om jag vara ska ta en dusch!?
Ett bad är nog exakt den avkopplingen min kropp behöver, men är rädd att jag somnar.
En dusch går snabbt, är varmt och ger mig mer tid över till annat...*beslutsångest deluxe*
För att vara ärlig är jag för trött och sliten för att ens orka tänka just nu. Men en del saker måste jag fortfarande fixa med så bara att bita ihop ett tag till.
Ciao! 

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Wilma Ahlborg

Bueno är så gott men just den vita har jag aldrig sett! Kramis

Svar: Bueno är en av mina favoriter. Nä den vita är ganska ny men finns typ ingenstans. Har velat testa den sen jag såg reklam för den men hittade deb först i dag...på hemköp :-)
Cinderellamum

Postat av: sjostrands.blo.gg

Den vita är så farligt god så den är farligt xD! haha

Svar: Hållet med dig till fullo 😆
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback