Närmar sig....

Nu är jag i alla fall klar för kvällens roligheter! Längtar och är väldigt förväntansfull så det är en jäkla tur att det snart är dags att bege oss. 😉

Först ut på kvällens "schema" står middag. Den kommer intas på Bar Teatral. Det ska bli spännande då jag aldrig ens hört talas om den, vilket egentligen inte är så konstigt då vi typ aldrig är ute på varken middag eller andra saker. 😂
Men tydligen ligger den på/vid Nöjesfabriken. 😂
Så antar att det får bli någon form av recension av den sen! 😉
Och sen blir det ju att se och höra Teddybears inne på Nöjes. Och självklart kommer ni få någon form av recension av det med.
Men vet inte om det blir av idag eller imorgon då jag ska försöka somna rätt snabbt efter, för att "orka upp" när klockan ringer imorgon...eller snarare orka med morgondagen, då det är dags för mer jobb! 😆
En annan får ju inte helg ännu så till er vill jag bara säga:
Men nu ska jag ta bågot att dricka, sätta mitt portabla batteri på laddning, kolla över de sista detaljerna och sen se om maken är klar för att åka...annars borde han göra sig iordning...typ ASAP...❤
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback