Nästan redo!

Blev ju klar tidigt på jobbet och maken kom hem snabbt vilket innebär att vi hade ätit och handlat klart innan klockan ens var 14.30! Gott om tid kvar till 16, ifall att. 😉

Väl hemma mötte jag en granne så blev att man stod ute och töla rätt länge. Och det var så skönt att stå där i solen och känna värmen. Vill nu ha massor av sol, sol, sol! 😆
Har nu satt igång diskmaskinen och plockat in de sista varorna i skafferierna, maken tog de flesta varorna. ❤ 
Och funderar nu över om jag ska få tummen ur röven och dammsuga, då jag inte gjorde det igår, och kanske småstäda lite...eller...om jag bara ska skita i det!?
Vill helst bara slappa och ta det lugnt så jag vaknade tidigt, har jobbat och mu handlat. Så är väldigt trött och känner mig även öm i rygg och knä. 😕
Men samtidigt känns det skönt för jag har ju faktiskt gjort någonting i alla fall! 😂😉
Ikväll vill jag i alla fall väldigt gärna se Grey's Anatomy, får dock kolla med maken vad han vill först. 😀
Annars är det rätt lugnt med allt. Är ju fortfarande nästan 2 timmar kvar tills döttrarna kommer hem från alla sina onsdagsaktiviteter.
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback