Nästan tomt.

Märks att det är lördagsmorgon då vussen är nästan helt tom. Det är jag, chauffören ocm passagerare till. 😁

Gött är det. Lugnt och skönt. 
Såg en artikel i NWT förut angående Teddybears spelning igår. Bra skrivet var det och det stämmer rätt bra också.
Ni hittar artikeln här:

http://nwt.se/noje/2016/03/12/teddybears-lyckades-inte-leverera

Men bäst av allt var sättet han beskrev de där killarna jag berättade om. Jag skrattade rätt gött när jag läste den lilla texten!
Och så här beskrev han dem:

"! Rött kort till ett grupp pubertala alfahannar i publiken. Kombinationen dokusåpa-attityd, gymkort, kompisgruff och dåligt ölsinne blir pinsam. Eller ett solklart ”epic fail” som kidsen brukar säga."

Så klockrent skrivet! *hejja* 👍
Nä!
"Snart" är jag framme så dags att avsluta och trycka på "stannaknappen".
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback