Ny dag

Vet inte om jag tycker denna morgon är så god. Åter igen vaknade jag åt helskotta för tidigt och kunde inte somna om. Vilket innebär att jag känner mig fruktansvärt trött och sliten.

Men förhoppningsvis går detta beteende över så småningom!
Men men...sitter nu med lite kaffe så kanske man kan få en liten boost så här på morgonkvisten. 😉
Idag är det onsdag och här har vi inte direkt några planer så ska i alla fall skriva veckans inköpslista, planera den kommande veckans mat, fixa med lite tvätt och så funderar jag på att städa. Allt för att få tiden att gå lite i alla fall. Sen ska det ju oavsett städas innan helgen och då jag är rätt bokad fredag fm och hela lördagen så måste jag städa idag (och imorgon), veckohandla imorgon och på fredag eftermiddag måste jag fixa lördagens mat...vad vi nu ska äta!? 
Skulle nog behöva ta en tur till Ikea också...har ju lyckats förstöra vår stora stekpanna, så måste nog tyvärr investera i en ny. För steka mat till en familj på 5 personet i en liten stekpanna på knappa 20cm....det är inte effektivt någonstans! 😂

Hur ser er onsdag ut då? Några roliga planer eller bara jobb/vardag?
Nu ska jag njuta av mitt kaffe och få upp de sista ungarna så de kommer iväg till skolan i tid!
Ciao! 👄 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback