Ny vecka!

Då var det måndagsmorgon och en ny vecka. Nu går allt dagarna bra fort!

Då jag verkligen somnade jätte snabbt igår, mellan 1:a och 2:a reklampausen i filmen, och vara varit vaken i va 20min så fick jag faktiskt sova över 8 timmar inatt! Och det är så jäkla skönt att få sova ordentligt och faktiskt även känna sig någorlunda utvilad och pigg! 😆
Hör att lilltjejen rör på sig så ska bara titta till henne och sätta på lite kaffe, men är snart tillbaka.
Så där ja! Då var kaffe på G och liten ligger så sött i sin säng och spelar på mobilen. ❤
Ja måndag, vad ska man hitta på idag då? Kanske handla lite så jag kan baka det jag vill? Vi måste ju ändå köpa mer mjölk...igen.
Helt sjukt! Vi köpte 7,5 liter i torsdags (och hade då ca 2 liter kvar sen innan)
Men det sinade fort så Juliette var snäll och köpte med 4,5 liter i lördags och idag har vi bara 2 liter kvar. 
Så tillbaka där vi började och vi har alltså använt 12 liter på 3,5 dygn?? 😂 *gott med mjölk*
Men tror det blir en rätt lugn dag. Om inte jobbet ringer in mig så ska jag faktiskt se till att tvätta några maskiner idag, uppenbarligen handla lite, eventuellt baka lite mer och sen...ja inga planer så får se vad man kan hitta på för roligt!
Ni då?
Mitt kaffe är klart, så ska ta mig en mugg och spela lite på mobilen innan det är dags att faktiskt få upp barnen ur sängarna! ❤ 
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback