🐣PÅSKAFTON🐣

God morgon! 
HĂ€r vaknade jag tidigt men sov hela natten sĂ„ det Ă€r skönt i alla fall! 😉
Hann knappt mer Ă€n upp dĂ„ blev det full rulle dĂ„ liten vaknade nĂ€stan direkt. Och hon Ă€r sĂ„ spĂ€nd och nyfiken pĂ„ om pĂ„skhatne varit hĂ€r med presenter Ă„t henne sĂ„ nu Ă€r "Ă€ggjakten" igĂ„ng för hennes del! ❀ 
SjĂ€lv sitter jag i soffan med morgonkaffet och ser roat pĂ„ henne. 
Hon Ă€r sĂ„ söt, spĂ€nd och samtidigt frustrerad! 😂
Jag fick precis ge henne en ledtrÄd...

"Ser du har problem att hitta sĂ„ en liten ledtrĂ„d hĂ€r kommer för att lĂ€tta. 
Till en flickas rum du bör gÄ, hitta korgen du annars inte ser
en liten present du bör finna dÀri!
//PĂ„skharen"

She found it! 😆
Tog en stund, men det var roligt att titta pĂ„! 😉
Och hĂ€r lĂ„g den sĂ„ fint undangömd! 
BĂ€st av allt Ă€r att jag minns att jag ocksĂ„ "hade svĂ„rt att hitta just den korgen" nĂ€r jag var liten och att "PĂ„skharen" gömde dĂ€r för mig ocksĂ„! 😂😂😂 
❀SĂ„dan mor, sĂ„dan dotter!❀

Nu ska jag fylla pÄ min kaffemugg och dricka den i lugn och ro i vÀntan pÄ att de andra barnen kommer upp, blir vÀckta. Sen fÄr det bli mer "Àggjakt" och frukost!
SĂ„ jag önskar er alla en riktigt GLAD PÅSK!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

God morgon!
Asgarv.....du hittade din ocksÄ efter mÄnga om och men....<3 <3 <3

Svar: 😂😂😂 yes I did!
Cinderellamum


Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback