Påsken snart över...

Nu har mamsen och svärmor gått hem med sina små hårbollar. ❤😍

TACK för att ni kom och firade påsken med mig och barnen! ❤ 
Själv har jag precis städat undan det sista i köket, dragit ihop bordet och torkat rent. 
Har även skickat över lite påskstubbe till några grannar som en liten Glad Påsk hälsning. 🐣
Sitter nu i soffan och samlar nya krafter för att ta disken (igen) och dammsuga lite.
Flickorna är åter igen ute och knackat dörr och sonen sitter vid datorn....fast nu kom han ut till mig och trycker i sig godis från familje-och bjudägget! 😂

Och det är lugnt...för helskotta vad godis vi har kvar! 😣
Har bara haft tre stycken här. Så ägget var orört och lådan i hallen med de 16 förberedda "ge bort påsarna" är då hela 13st kvar!!!
Tror jag kan återgå till att "glömma" köpa "ge-bort-godis" då det inte direkt kommer några längre. 

Verkar som om påsken försvinner mer och mer...tyvärr.
Men men...mina barn kommer vara glada då de kan äta en hel del godis. Plus att de fått en del själva under eftermiddagen. *urk*

Någon som är godissugen? 😂😂😂


Vad ska ni alla göra under kvällen då?
Själv har jag blivit bjuden på påskfest hos grannarna. 
Är dock inget sugen på att festa men funderar på att gå över med en smirnoff och önska en glad påsk i alla fall.
Men vi får se vilket humör tjejerna är på när de kommer tillbaka!

Men nu får jag nog sluta "förhala" dessa hushållssysslor och göra lite nytta. Kan ju inte bara sitta här och lata mig liksom!

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

Ha ha ha du får gärna skicka med lite godis till mig i morgon. =) <3 <3

Svar: Haha...det visste jag väl! ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback