Pyssel

Barnen varvar med tv-tittande och att måla påskbrev. 

Och nyss tog de en paus för att hjälpa mig fixa lite godispåsar ifall det kommer några påskglada barn på lördag! 😀
Vi har gjort 16st. Vet dock inte om det är för få eller för många. Men det märks. Antingen blir det kvar, som då mina barn mer än gärna äter upp. Eller så tar de slut och vi får fixa fler. 
För godis finns det i alla fall! 😂
Men nu sitter jag mest och funderar på vad man ska hitta på?
Känner mig uttråkad och rastlös, men samtidigt för trött och sliten för att orka göra någonting alls. *jobbigt*
Men snart är det dags för kvällsbestyr här hemma så då får man något att göra som jag verkligen inte kommer ifrån. 
Och sen blir det mest att ta det lugnt och försöka hålla mig vaken tills sonen kommer hem och tills maken är klar på jobbet och har ätit så vi kan prata lite på skype! ❤ 
Men tror jag hör tjejerna sällskap och hjälper dem måla lite. Inte för att jag egentligen har någon lust, men det håller mig sysselsatt och vaken en stund till! 😂
Ciao!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback