Seg dag!

Eftermiddagen gick segt. Väldigt segt. 😕

Försökte fördriva tiden med några maskiner tvätt. Hjälpte inte jätte mycket så sett någon film också.
Först ut var "Pojken i randig pyjamas". Enormt ledsam film men så fruktansvärt bra!
Betyg: 🎬🎬🎬🎬

Sen såg jag en romantisk film. Har dock sett den förut, men så gött att bara vara, slötitta utan att behöva tänka.
Den här är rätt smårolig. Jag gillar den!
Betyg: 🎬🎬🎬

Dock hjälpte inte det heller jätte mycket så glad blev jag när Sofie messade och frågade om jag ville bjussa på kaffe, hon skulle ut och gå med lilla Elin i vagnen
Härligt med lite besök och några värmande leenden från liten! ❤ 

När de hade gått blev det att hänga lite tvätt och mat. På dagens meny stod det hamburgare. Var okey, men inget sugen alls på det.
Så åt min mat framför tv:n till mer film. 
En gammal romantisk komedi (som jag sett flera gånger) men jag gillar den verkligen. Inte så mycket att jag kan se den oändligt. Men lätt någon gång per år...eller två! 😉
Betyg: 🎬🎬🎬🎬

Kvällen bestod av varm macka till kvällsmat och veckans avsnitt av Grey's på tv:n.


Även pratat med maken på skype. Ett rätt tråkigt samtal då vi inte hade så mycket att prata om. Sen att jag har rätt ont i huvudet gjorde ju inte saken bättre. Saknar honom så fruktansvärt mycket och längtar massor tills han är hemma igen. I min famn och bredvid mig i sängen. Allting är så tomt! 😢

Nu ligger jag nerbäddad i sängen med svidande ögon och dunkande huvud. Så dags att säga God Natt!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback