Slöar

Då man nu gjort allt som ska göras, fått liten i säng och är ombytt och klar så får man nog unna sig lite slötid. 😁

Så slösurfar lite, funderar och känslorna svallar. Såg precis att en av mina bästa vänner är gravid. Är så glad för hennes skull då jag vet hur gärna hon vill ha fler.  ❤
Samtidigt inser jag vad mycket jag saknar henne och känner mig lite ledsen över att man inte har någon kontakt längre. 😢
Men oavsett så finns det inte många i min omkrets som jag blir så glad och exalterad över. Vill hoppa av glädje och kunde jag skulle jag slänga mig om halsen på henne, krama henne hårt och länge och självklart ge henne en stor blöt smällkyss...för det bara är sådana vi är! 😂❤
Så älskade underbara ElleBelle: GRATTIS I MASSOR TILL ER LILLA GOBIT!
Och du...en toppenbra födelsemånad! 😉
Men "kläm" ut den 2 dagar för tidigt tycket jag! 😂😉😜😍😘😚😙

Många man känner som fått barn under de sista få åren och många man känner som ska få barn i år. 😆
Lite roligt är det att när jag själv skaffade barn (i alla fall första och andra) var jag typ ensam om det (och lite "ute"). 
Nu skaffar alla andra och jag är typ åter igen lite ensam och "ute", fast tvärtom, då jag verkar vara den "enda" som inte fått småbarn "nyligen" och heller inte ska ha någon. 😂
Gör absolut ingenting! Jag gillar att vara tvärtemot alla andra! 
Och det är faktiskt jäkligt skönt med stora barn som klarar mer på egen hand. Speciellt då jag fick barn redan som 17 åring och därmed "varit fast" i snart 18 år med "småbarn" och först nu börjar få i alla fall lite frihet och mer tid till annat.
Men samtidigt är bebisar och småbarn såååå söta, gosiga och...underbara! 
Men NEJ jag vill inte ha fler och har inga planer på att skaffa fler. Jag är nöjd med mina fyra älskade ungar jag har. Och nu vill jag jobba och göra annat än att byta blöjor, gå igenom all trots, alla sjukdomar, vaken nätter, magknip, skrik och gråt (innan de lär sig prata). 
❤Älskar mina barn och ångrar absolut ingenting! ❤
Har varit jobbigt mellan varven men samtidigt har det varit roligt, lärorikt, upplyftande, kärleksfullt och spännande. ❤😚😍😙
......
Jaha...slut på funderandet! Jobbet ringde och behöver hjälp imorgon. Gött mos! 😆
Då vet jag i alla fall att jag inte behöver fundera över hur jag ska spendera min förmiddag imorgon! *hahaha*
Nä!
Ta mig en kvällsmacka och stilla hungern lite innan jag sätter mig och funderar över påskmenyn. Vad ska man äta då? Förutom ägg så att säga?
Har ni några tips ni kan dela med er av? Behöver inte vara typiskt påskbord (vad nu det innebär), men gärna lite "påskigt", festligt men inte allt för syrt. 😉 
Har liksom ingen fantasi längre. Men planeringsmänniska som jag är så vill jag bestämma...i god tid! 😂
Ciao! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback