Slut.

Då var man hemma från jobbet. 

Ibland vet man inte vad folk håller på med på hotellrummen och ibland funderar man på om de försöker skämta. Men många härliga skratt får man sig mellan varven!
Som idag...min kollega hittade en..."spännande".. kådis på badrumshyllan! 😂
Vad tänkte denna människan på när den personen la den där liksom??? 😂😂😂
Vi skrattade så vi kiknade. Och bägge var fram med kameran jäkligt fort! 😉
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Har fått hem lilltjejen (för ca 1 timme sen), ätit mellanmål, lånat ut en ny bok till mamsen, rengjort köksbord, skrivit inköpslista, kollat all reklam/post, gått igenom räkningar och nu sitter jag i soffan och känner mig mer död än levande...
Men måste orka resa mig för att fixa med disken, köra igång en ny maskin med tvätt och smörja in händerna mer, känns som om de ska torka sönder. 😦
Måste även ta ett samtal med sonen om vad vi ska äta under påsklovet.. så jag får köpa hrm allt nu i slutet på veckan, för sen blir det att hållas med det och i värsta fall bara köpa hem mer mjölk från konsum.
Men just nu har jag ingen lust alls att resa mig ur soffan...meeeen...vilk samtidigt få allt gjort och funderar över om man kanske ska orka sätta på lite kaffe också...känner mig lite sugen på en mugg!
Nä!
Har inget vettigt att skriva och är för trött för ayt skriva...

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback