Snart sova!

När jag kom hem från middagen sov bägge tjejerna. Mamma låg i soffan för veckans avsnitt av Grey's Anatomy och sonen hade redan fått veckans leverans av reklam så han satt i sitt rum och sorterade den. Skönt för honom att ha det gjort, för han hann klart ikväll med det också! *duktig* ❤


Fick även ett sms av älsklingen. Han undrade om jag var vaken, han försökte nämligen koppla upp sig på hotellet. Det gick bra så vi pratade på skype en stund. 

Saknar honom jätte mycket så det var riktigt skönt att höra hans röst och höra om hans jobb och maten han äter där i Frankrike. *lite avis*
Jag vill också ha croissanter ju!!! 😢

Och nu ligger jag i sängen bredvid min fina, stora, dotter (mamsen sover över i hennes rum så hon får sova på makens plats). Hon ser så fridfull ut, och såååå vacker! ❤ 

Men nu svider ögonen rejält och ljudet från tv:n är sövande. Så tänker avsluta och försöka sova...hela natten....utan avbrott! *hoppas*
Så med detta säger jag tack för idag och:

"God Natt & Sov Gott"

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: rememberthiis.blogg.se

sov gott :)

Svar: Tack :-)
Jag sov verkligen jätte gott!
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback