Spänd

God morgon på er!
Har varit en halvlång natt, känns det som? Då jag den senaste 1,5 timmen legat och vridit på mig och vaknat flera gånger. Kanske spänd? Nervositet kanske? 😬
 
Kaffet är i alla fall klart och så snart jag fått i mig lite av det så ska jag börja göra mig iordning. Vill gärna ha god tid på mig innan jag ska gå till bussen.
Kommer kännas konstigt att gå ut och dra iväg innan barnen ska gå...men ändå helt okey. Är ju trots allt "bara" ett möte, spännande att se hur det slutar och vad som händer! 😷
Men nu...morgonkaffe!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lisbeth Falk

God morgon och lycka till. Älskar dig och håller tumme. Hör av dig sedan. Kram. <3 <3 <3

Svar: Älskar dig också! ❤
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback