Tisdags morgon

Lika grått och trist ute denna morgon. Är lite deprimerande men solen kommer tillbaka...så småningom. *längtar*
 
I väntan på att kaffet ska rinna klart tänkte jag skriva här...inte för att jag egentligen har något vettigt att skriva men någon gång kommer det och någon gång svarar folk tillbaka. Och det är alltid lika roligt så jag fortsätter. 😆
 
Idag har vi inga speciella planer. Då Juliette sover hos en kompis så vet man aldrig när hon dyker upp här hemma, eller om hon ska äta hemma, eller om hon kommer hem för att stanna hemma eller går tillbaka lika snabbt. 😂
Men vi ska väl fixa lunch sen, mågon gång, än har vi inte ens börjat fundera på frukost så lunchen är ett mycket senare problem. 😉
Men lite sällskapsspel ska vi i alla fall roa oss med. Sen får vi se hur kallt det är ute...eller om man kanske kan få tummen ur och hitta på något roligt ute. Själv känner jag inte för det egentligen då jag är så snorig och fortfarande känner mig jätte febrig, men vill göra roliga saker med barnen så är bara att stoppa i mig en alvedon, eller två, klistra på ett leende och göra det bästa av situationen! ❤
Lite planer har jag i alla fall kommit på. Ska bara lyckas genonföra dem också. Men det är egentligen inga större problem. 😊
Nu är kaffet klart så ska ta mig en morgonmugg så jag kanske vaknar helt. Så hoppas ni alla får en bra dag!
Ciao! 👄 
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback