Yiihaaaaaa

JAG VANN!

Precis när jag postade det andra inlägget fick jag en avisering på FB om att nöjes/teddybears hade taggat mig i ett inlägg. 
Så nyfiken som jag är var jag ju bara tvungen att kolla och se på FAN!
Tävlingen om biljetter till kvällens konsert med Teddybears jag var med i....ja ni förstår.. jag vann 2 biljetter!!! 😆
Är så jävla glad nu!
Och inte nog med det så hade en vinnare chans att få middag innan...och jag vann middagen också!
Så nu invänta all information och sen får det bli att fixa barnvakt! ❤ ❤ 
Är då jäkla glaaaaaad! 😃😂😁😀😊☺😅😆😄😉
Snart gå av bussen!
Ciao! 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Men gu va kul :) Grattis Grattis till dig 👍👍 gu va roligt. Ha nu en super trevlig kväll ☺
Stor kram

Svar: Ja det ska bli riktigt kul! Ska bara lösa barnvaktsfrågan på bästa sätt med. ;-)
Kram
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback