ZzzzZzzzz

Min och makens plan med att somna till en film i soffan igår kväll gick ju åt skogen. 😂

Vi såg på filmen Room och den var ju så bra, men ledsam, så man kunde ju inte somna till den historien. 😯
Så vi såg klart filmen, kröp ner i sängen och där somnade vi väldigt fort. 😆
Tänk att det sällan går som man tänkt sig. Vill man inte somna till en film, då däckar man snabbare än blixten. Men när man "planerar" att somna (för att man är så trött och sliten) då jäklar håller man sig vaken. *typiskt* 
Men men...det var helt okey. För somnade i sängen före 23.30 och sov ända fram till ca 06.30! 😃
Kommer inte ihåg när jag sov längre än till 5 på morgonen så det känns extra underbart!
Och bäst av allt är att jag faktiskt känner mig relativt pigg och utvilad. Så idag kan det nog bli en extra bra dag där jag hinner massor! 😉
Eller bara tar tillvara på detta och tar dagen som den kommer för en gångs skull....
Men nu ska jag ta mig kaffe så med detta säger jag God Morgon! 

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback