Är dagen slut snart?

Idag var det slitigt på jobbet. Många rum och det känns nu kan jag säga.

Måste få bukt på min rygg för så här kan jag inte fortsätta. 😭
Känner liksom: "KILL ME!"

Men men....barnen var i stan och letadr nya skateskor till Theodor och då de var klara när jag slutade så mötte de upp mig så fick jag trevligt sällskap på bussen hem! ❤
Väl hemma var det dags att fixa lunch. För fy helskotta vad hungrig jag var! Juliette var gullig och gjorde mat, medans jag satt bredvid till hjälp vid behov, så köttbullar och makaroner blev det idag. Men det var gott! Och riktigt skönt att slippa laga maten själv! ❤
Så älskade dotter...TACK för maten! Det gjorde du bra! ❤😍😘

Efter maten blev det att ta disken och sätta igång maskinen. Sen har jag pratat med maken och tagit hand om vår rena tvätt....så nu är den vikt och inlagd på sina platser! Har även plockat undan och städat lite på balkongen.

Hade tänkt att tvätta Emilias kläder idag, men Juliette har maskinen, så det får helt enkelt vänta tills senare eller imorgon. Tur det alltid kommer en ny dag! 😜
Så nu...ja helst skulle jag vilja lägga mig någonstans och gråta tyst för mig själv då ryggen är riktigt hemsk, men har inte tid med det så istället ska jag ta och skrubba, damma, dammsuga och skura här hemma. Och när det är klart lär jag behöva en dusch ännu mer! 😂
Förhoppningsvis blir jag klar innan maken kommer hem, så man sen kan ta det lugnt och disskutera lite....om jag inte är för trött...men men....får väl hinka litervis med kaffe så kanske jag blir som mig själv: en duracellkanin! 😉😂😜

Nä!
Sitta härnoch sega duger inte...lika bra att sätta igång innan jag fastnar helt och inte orkar resa mig igen!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback