Dagen än så länge...

...har känts rätt lång...lite små tråkig.

Men nu har de installerat tippskyddet på spisen. Snart är näst sista maskinen med tvätt klar, vi har varit och köpt en räfsa (eller kratta-vet fan inte skillnaden), mer mjölk och tvättmedel.
Vi tog oss en varsin glass också  dock fick jag slänga halva min då jag inte orkade äta upp den. 😂
Fixat med disk och lagat mat är också gjort. På dagens meny stod det kycklingwok med äggnudlar och sweet chili sås till.
Smakrikt, färgglatt och nyttigt! *slurp*

Har även lagt ut Emilias gamla cykel på bortskänkes samt hennes gympaskor (som blivit för små) till salu. När jag ändå höll på passade jag på att lägga ut Emilias dyra, fina matta på annons, men endast intressekoll då jag gillar den och egentligen vill att hon ska ha den! 😂



Nu får det väl bli att piska mattor, kanske sopa av ute och kratta lite.
Tror maken har planerat att vi ska fixa med min cykel med...äntligen...och sen får vi se. Eftermiddagskaffe ska jag nog försöka få i mig i alla fall! Malin kanske är sugen på att göra mig sällskap så ska messa och kolla! 😉

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: a n n i k a

Gott!

Svar: Riktigt gott :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback