Eftermiddagen...

...har varit rätt lugn. Vilat foten en hel del, druckit kaffe och tölat massor med Malin samt varit barnvakt åt BeccaBus. Och även om hon inte var på sitt vanliga solskenshumör så är hon sötast! 😍


Har även skrubbat ugnsgaller mm...så gott det går då jag inte orkar stå för länge och sitta på golvet är väl okey....tills man ska upp igen! 😂
Men gallret i ugnen (det åå sidorna) är rent, ugnen är ren, ugnsskyddet är rent. Själva gallret ligger i badkaret med medel då jag bara hunnit ena sidan ännu...så resten får bli imorgon!

Nu sover i alla fall Emilia och Juliette ligger nerbäddad i sängen med lösning och bomull i örat då stackaren har fått redig vaxpropp. Så hela helgen har hon haft extremt nedaatt hörsel och väldigt ont i örat. Så nu hoppas jag att jag gjort rätt så det släpper på henne! 💕

Så nu får det lov att bli kvällen för min del. Peta i mig något ätbart och sen själv krypa ner i sängen för att glo på tv tills jag somnar. Känner mig helt slutkörd.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback