Ego

När flickorna hade lagt sig tog jag mig tid till att epilera mina ben. Skönt att bli av med "vinterpälsen". 😂

Sen fick det bli en dusch, så skönt efter en heldag med sol och värme. Passade då även på att använda scrub i ansikte och på kroppen samt raka andra delar av kroppen. 😉
Efter duschen fortsatte jag med att smörja in mig rejält, sätta på ett "por plåster" för att sen få på mig nattkläder.

När jag var klar med detta och kom upp i vardagsrummet hade jag missat halva Criminal Minds. 😢
Så istället för att se klart andra halvan tillsammans med maken valde jag att även plocka ögonbrynen, fila och smörja fötterna, klippa och fila alla naglar för att sen slänga på lite nagellack. 

Maken var riktigt trött så hängde bara maskinen med tvätt innan vi gick ner i sängen. Gosade med maken och insåg sen att jag var hungrig...men orkade inte gå upp så lyckades somma ändå i makens varma famn. ❤😚😍😴
Men nu ligger man här vaken, men ap trött, och kan inte sova för att man är så jäkla hungrig. Mem envis som jag är så vägrar jag äta mitt i natten så passar på att skriva klart detta inlägg då jag somnade ifrån det.

Men ska nog ta och göra ett ärligt försök att somna om så jag slipper vara alldeles för trött imorgon. Ska ju vara sol igen så måste vara pigg så man hinner njuta ordentligt! 😉
Så jag säger nu God Natt till er alla och kryper intill min älskling för sövande värme! ❤😍

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback