En present klar...

Juliette hade så svårt att komma på något att köpa i födelsedagspresent till sin kompis Lollo, så i lördags var de till stan så Lollo kunde välja något själv... men hon hittade ingenting inom Juliettes prisram så idag fixade hon en present! 😆

Efter maten stod hon på altanen och sorterade så fint.

Här är det färdiga resultatet av hennes "hårda slit". 😉
2kg och en 33cl dricka!

Sen skulle vi slå in det, men vi hade visst inget presentpapper kvar så först tänkte vi slå in det i en plastpåse, som Lollo gjorde med Julietted present, men kändes lite fantasilöst att härmas så vi tog aluminiumfolie istället! 😂
Man tager vad man haver! 😉 

Och nu har hon levererat den och en glad Lollo har vi. ❤
Och tjejerna ska nu övertala Lollos mamma att åka och bada. 😨
Själv väljer jag att stanna på min soliga och varma altan! 😉

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

så fin present

Svar:
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback