Fikapaus

Eller ja...paus vet jag inte om jag kan kalla det då jag ändå inte direkt gör någonting men en super trevlig stund med super gott fika som Malin hade bakat. Rabarberpaj! Så perfekt konsistens på rabarbern och utan var riktigt "knäckig" och god. TACK fina för denna super goda paj!


Nu sitter jag i soffan och funderar på vad man ska göra. Har inga planer och det är inget super fint väder så man bara sitter ute och njuter direkt. 
Maken är på väg hem, men det tar ett par timmar från Mantorp så det dröjer innan han kommer. 😕
Men men...kan ju alltid fördriva lite tid med att ge er ett inlägg med receptet på Jullan's fisklåda. 😉

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liene Svärd

Åh så gott! älskar paj.

Svar: Ja det var jätte gott! Älskar paj jag också !😃😆
Cinderellamum

Postat av: Ellen Delin

åhh så gott!!

Svar: Mmmumsigt 😃
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback