Firande av Claes!

Nu har vi kommit hem från Edsvalla och födelsedagsfirandet. Claes bjöd på tårta, bullar, kakor, hallonkaka mm...supergott fika verkligen!

Hallonkakan blev en favorit för min del...så gott så jag fick till och med en "doggybag" med mig hem. Så det kommer sitta finfint ikväll när man blir småsugen! 😍

Hade först lite svårt att komma på en present, då vi normalt bara ger en blombukett när vi inte fyller "stort", men kände att det kan vara lite tråkigt. 
Och sen kom jag på att han ville ha rabarber så då tänkte jag på en rabarberbukett! 😉
Så av detta:

Krävdes en del "pusslande och knåpande" och lite extra tålamod under arbetets gång...



Men efter en del knep och knåp så blev det en bukett till slut! 😆

Men dessa kartonger jag vek och cupcakes jag bakade igår var ju inte enbart för eget bruk...utan han fick tre askar med mini center cupcakes...inslagna i cellofan då!

Slutresultatet blev alltså en rabarberbukett och några askar med cupcakes! ❤ 
Och bäst av allt är att han gillade dem! Var lite nervös då jag tyckte det kändes snålt, litet och billigt...men ibland kan det klicka oavsett! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback