Fredag!


Nä...såg inte slutet på filmen, för som jag misstänkte så somnade jag väldigt fort. Vaknade några gånger och hoppades maken kommit ner, vid 23.30 däckade jag utan honom och därmed utan massage...eller ens frågan om massage. 
Han fastnade vid datorn snattrandes med "gamla spelkompisar". 😢

Då var det en ny dag och sista vardagen för denna veckan. 
Barnen håller på och gör sig klara för skolan och jag själv sitter i soffan med kaffemuggen. För en gångs skull är det väldigt lugnt och skönt här hemma...så man kan nog säga att det är en underbar morgon! 😃

Denna förmiddag blir det att åka och veckohandla, håller även på och letar efter en oversize top med längre ärm som man kan ha till träning mm...men verkar vara svårt att hitta i tunnare material. 😕

*VILL HA något sådant här!"

Sen får vi se om det blir att grilla idag eller om det blir att köra enkel pölse med bröd...makens önskemål. 
I eftermiddag har Emilias skola något som kallas "Kronoparksskolans dag", med vernissage, loppis, café och olika aktiviteter. Så det får bli att gå dit och kika lite sen när hon slutar. ❤

Men för övrigt tror jag det blir en rätt lugn dag. Ska bara ta hand om ungarnas rena tvätt så de kan vika och lägga in den i eftermiddag/kväll...och sen får vi se vad man kan hitta på för fredagsmys (eller nöje) för det lär bli en rätt tidig kväll då maken drar till Mantorp med en kompis kl 6.20 imorgon bitti. *have fun*

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback