Ge mig mat!

Är precis hemkommen från jobbet, uppfräschad och ombytt. Fötterna värker lite lätt och känns svullna av värmen. Magen kurrar rejält och jag känner mig lite låg (ett vanligt tecken på att jag brhöver mat) Så känns underbart att nu sitta på altanen med maten framför mig.

Enkelt på menyn idag...köttfärssås och tagliatelle med lite ketchup och fetaost. Det som saknas är grönsakerna men jag orkar inte så till den kategorin får fetaosten och ketchupen räknas idag!...Funkar det? 😂

Har fått min egna namnskylt på jobbet nu. Känns lite skönt att ha en och "känna sig som en i gänget". Sen att den är bland och fin är ett stort plus. 😂

Numera på jobbet så får vi lunch...så behöver inte ta med fler matlådor. Det är lite skönt även om jag hellre skulle ta med matlådor än betala extra för mat varje jobbdag. Men då man inte kan välja bort så får det bli att äta där när man jobbar tillräckligt länge....så man i alla fall får valuta för kostavdraget. 😉
Men nu ska jag koncentrera mig på maten medans jag fortfarande är ensam hemma och kan njuta av det! 😀

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback