Håller fortfarande...

...på ute. Eller ja...nu är det mest maken som håller på.

Jag gick in för att laga lunch. På dagens meny stod det ugnstortillas med sallad, tzatziki och vatten! Så jäkla gott!

Efter lunchen gick vi ut och fortsatte. Så nu är plattor på baksidan rengjorda, vaxduk tvättad och hänger på tork, matta är avspolad och min solsäng likaså! 😁
Nu går tvättmaskinen med det ena av våra duschdraperier och maken har klippt och trimmat grämattan på framsidan och håller nu på och rengör plattorna där.
Jag...ja jag ska dricka kaffe då jag fick super trevligt kaffe besök! ❤ 

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: a n n i k a

Gott!

Svar: Jätte gott! :-)
Cinderellamum


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback