Härlig dag!

Och så jäkla härligt väder ute nu! 🌞

Här har vi haft riktigt trevligt besök av Claes, Becca och Sandra. Druckit kaffe, ätit tårta och skämtat. Gudmors lillhjärta blev trött så hon fick sova middag i Emilias säng medans jag lagade lunch. 
På menyn idag stod det köttfärssås med spagetti, sallad, majs och fetaost. Så jäkla gott, snabbt och enkelt!

Claes med familj åt här också, Becca fick äta när hon vaknade...dock var hon lite vrång idag så slutade med att de fick en matlåda med sig hem så hon kan äta i lugn och ro sen istället. ❤😍
När de nu åkte så tog jag med mig Juliette till Kantelegatan då jag vann budgivning på en "ny" cykel (till Emilia) via FB idag. Jag hoppas hon blir glad när hon väl kommer hem och får veta om den samt se den. 
Jag är nöjd då den är mycket finare, och mer hel, än hennes nuvarande. Bäst av allt var att den blev billig! 😉😂😁😀😜
Endast 230kr! DET GILLAS SKARPT! 😃😆


Nu prata lite mer med David innan han ger sig iväg på "äventyr" och lämnar oss för denna gången. Längtar redan tills han kommer hem nästa gång! ❤
Men får nog vänta tills han städat efter sig....då han klantar sig och häller ut allt godis i köket. Dumt att behålla det i burken liksom! 😂

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback