Helgen!

Har varit rätt okey. Har dock varit riktigt trött, tröttare än vanligt då jag definitivt inte är någon kvällsmänniska!

Så det här med att vakna tidigt och sen hålla sig vaken till efter midnatt är inte min grej alls! 😂
Men men...det kommer bli bättre och lättare så det är inte hela världen heller! 😉

I fredags gjorde jag ju en vitlöksfilé, är det något ni kanske vill ha receptet på? För kan erkänna att det var riktigt gott! Och även relativt enkelt att göra då den sköter sig själv större delen av tiden. 

Efter myset med barnen i fredags så försökte jag och maken sen en film...men fy vilket skitfilm! Vi såg heller inte klart den. 😂
Betyg: 🎬 

Igår gjorde jag lätt korv med bröd till lunch då vi senare skulle äta middag hos svärmor.
Hon bjöd på rostbiff (kyckling till Emilia), potatissallad och grönsaker. Till detta ett glas vin (för mig och henne), en öl (till maken) och dricka till resten.
Det var jätte gott! Och all potatissallad tog slut och rostbiff fick vi med oss hem. Det blir mumsigt på en kvällsmacka någon dag! 💞
Tyvärr kan jag inte dela någon matbild då jag åt direkt och glömde ta kort. Så ni får nöja er med en vinbild. 😂😂😂
Tack snälla svärmor för den goda maten! Receptet på potatissalladen får du gärna dela med dig av! ❤ 😘

Resten av lördagen var lugn. Maken kollade fotboll med en granne och jag själv satt i köket med mamma i väntan på att David skulle komma hem. Och sen blev det sängen! 😴

Och idag...ja idag...

😂😂😂
Såg detta inlägg förut när jag var tvungen att uppdatera en sak innan jag postade något av dagens (10/6-16) inlägg...blev fundersam på vad jag skulle skriva i slutet...men antar att jag glömt och att jag somnade ifrån just detta blogginlägg och sen försvann det helt ur mitt minne. 😂
Så postar det nu...ifall någon är intresserad av vad jag hade att skriva den 29 maj ?! 😉

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback