Inget mer...

...skrivet igår. Trots att jag hade all tid i världen då större delen av dagen gick åt till att vänta.


Vi var till stan på förmiddagen (läs lunchtid) för inköp av strumpor till maken, ett besök på Boulevard för lite koll och provning innan vi åt lunch på Nya Peking som återigen öppnat. 
Fortfarande lika god mat, men alldeles för stilren och modern inredning för en hederlig kinarestaurang. Vi saknade den mysiga inredningen med bås mm. 😕

Eftermiddagen bestod av internet, väntande, disskutioner, läxläsning, mer väntande, kvällsbestyr, mer disskutioner, nattning och beslutstagande (som jag nu inte är lika säker på längre) innan det blev tv, kvällsmat och natten!
Sov rätt okey inatt men känner mig trött. Fast det tror jag solen kan bota för dagen börjar med lika fint väder som den avslutades med igår. 🌞
Har nog lite ärenden att fixa med idag och så laga mat. Annars får vi se vad dagen har att erbjuda.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback