Jobbig kväll!

Skulle skriva igår men när jag väntade på att tårtbotten skulle bli klar så kom Malin. Vi satt och pratade en bra stund om allt och ingenting. ❤

Vi besökte även glassbilen när den kom för lite glassköp. Så maken valde glassbåt och så valde jag någon mega hit passion plus en mix med några mindre glassar. Ungarnas favoriter är spookies..och den här mixen ska påminna om dem så lite roligt att testa något nytt mellan varven.


Sen tog det trevliga slut när min dotter ringde och var helt förtvivlad i telefon. Någon har stulit hennes cykel. Älskade unge vad jag lider med dig! ❤
Jag tänker inte ge upp och jag tänker göra allt jag kan för att återfå den. Så säger bara...den som tog den borde se upp. Vi bor på ett ställa där vi känner fruktansvärt många plus att dotterns cykel är väldigt ovanlig. Så vi, alla vi känner och polis kommer hålla utkik så nu hoppas vi på det bästa.
Så jag var ute igår kväll och tog ett varv för att leta, ifall någon ställt den någon annanstans eller bara slängt ifrån sig den.
Försökte komma i kontakt med polisen men med en köplats som 85 och minst 45min väntetid var inte det möjligt. Så hämtade alla kvitton på cykeln hos svärmor innan jag pratade med Juliette om olika speciella kännetecken.
Så en förkrossad och ledsen dotter gick och la sig tidigare. Hon älskar verkligen sin cykel och hon använder den flitigt. Så förstår att hon tycker det är jobbigt! ❤ 
En förbannad mamma var jag. Så i väntan på bättre skrev jag ett inlägg och några efterlysningar på Facebook för att öka chanserna. Kan ju tillägga att det inte var ett speciellt trevligt inlägg i början. 😠😈

""Jävla pack! 😠
Jag är så förbannad så jag kokar. Att stjäla är ALDRIG okey! Är det inte ditt så ge FAN i grejorna! Att det ska vara så jäkla svårt att förstå! 😠
Men polisen finns och vi är MÅNGA som kommer föra ALLT för att få tillbaka dotterns cykel! *ASSHOLES*""

Men det blir bättre... 😉

""Så till ALLA jag känner snälla dela detta!
Idag blev nämligen dotterns cykel stulen utanför Fröding Arena på Kronoparken i Karlstad mellan ca kl 16.30-18.30. 
Det är en 3 vxl 28" damcykel av märket Mustang Klassiker i färgen syrén. Tillhörande cykelkorg och ekerskydd i plast på bakdäcket. Ringklockan funkar inte. Alla reflexer och lampor finns som de ska.
Den var fastlåst i framdäcket och cykelstället och INGET finns kvar på platsen.
Ser ut som den på bilden fast i färgen syrén och tjockare sadel!
SNÄLLA DELA DETTA VIDARE OCH VI BLIR SUPERGLADA OCH TACKSAMMA FÖR ALLA TIPS OCH EXTRA OM DEN KOMMER TILLRÄTTA!""

Ni kanske kan vara gulliga och hålla en tumme för att vi får tillbaka den!? ❤

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback