Lång dag...

...har det varit idag då man inte kunnat göra aå mycket. 

Men vlev en stillsam promenad till apoteket för inköp av hostmedicin. Väl hemma slappade jag i soffan fram till lunch.
Sen lagade jag mat (läs värmde matlådor i micron) till mig och maken. Idag blev det korvstroganoff med ris och så tomat, gurka och mjölk.

Eftermiddagen har spenderats med ett viktigt samtal med dottern, fixat inbjudningskort och ett besök hos en väninna på bakparty. 
Nu när vi skulle gå hem så var inte vädret på vår sida. Det åskar, blixtrar och verkligen öser ner. Så snacka om att jag var som ett vattenfall när jag väl kom innanför dörren.

Nu ska flickorna äta kvällsmat och jag själv försöker få mig varm, torr och bättre andning innan jag ska fortsätta med inbjudningskorten!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback