Ledig dag!

Emilia har studiedag och fritids har stängt så då får det bli en ledig dag. För min rygg är denna lediga dag guld värt! 

Även om den faktiskt känns lite bättre idag tack vare att make var gullig och erbjöd mig lite massage igår kväll. ❤

Solen kämpar sig fram utanför och jag hoppas på bra väder så man kan vistas lite ute. Men enligt väderappen är det risk för regn så vågar inte hoppas alldeles för mycket. 
Så än så länge håller jag mig inne med mitt morgonkaffe och Emilia väntar på frukost, så antar att jag får fixa det alldeles strax.
Medans maken är på sin intervju (håller en tumme hårt) så får det bli fika med bästa Malin. ☕

Men nu frukost med liten och sen ska hon städa sitt rum och jag ska tvätta hennes kläder.

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback