Mammor!


Självklart vill jag gratta min egen mamma lite extra denna dag. Så älskade mamma här kommer en liten dikt. 💕 Jag älskar dig så! 💕

"My mother is a women like no other.
She gave me life, nurtured me, taught me, dressed me, shouted me, kissed me,
but most importantly...
...loved me unconditionally.

There are not enough words 
I can say to describe
just how important my mother was to me.
And what a powerful influence 
she continus to be.

Mother, I Love You!"


Men jag vill faktiskt önska alla mammor där ute en riktigt bra dag. Ni är älskade, värdefulla och viktiga, så jag hoppas er familj visar det lite extra denna dag för det förtjänar ni! 💖



Så till alla mammor där ute idag:

Ha en underbar Mors Dag!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback