Middag!

Ja hungrig var jag. Och inte ett dugg sugen på smörgås så det fick bli mat. Inte ett dugg nyttigt men jag har varit sugen så himla länge så struntar i vilket just nu!


Juliette åt upp allt som jag inte orkade. Emilia åt en halv vanlig vesuvio (den andra halvan får Theodor när han kommer hem) och maken var inte så hungrig så han käka pommes...resten åt tjejerna upp. 😂
Tror våra döttrar var riktigt hungriga då de åt mycket och snabbt. Men det är nog inte så konstigt då de precis kommit hem från en fotbollsmatch. 😉
Deras första match...och de förlorade. Men de kämpade riktigt bra! 😊❤😍

Nu duschat Emilia och jag själv ska också ta en dusch snart. Sen får det bli en väldigt lugn kväll för min del!

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback